Telefonpasning

Med telefonpasning passer vi telefonen – du passer forretningen. Få den bedste telefonservice.

Det er ikke altid lige nemt at svare sin telefon…

…møde, rejse, kørsel, arbejdssituation, fortrolighedshensyn, børnehentning, faldskærmsudspring.

Der er mange situationer hvor det er ubelejligt at svare sin telefon, både for den der svarer og den der ringer.

Gentagne kontakter med din telefonsvarer kan hurtigt give det forkerte indtryk af din virksomhed, og medføre at kunderne ringer til en anden.

Derfor tilbyder vi at telefonpasning – virksomhedens livsnerve – på dine vegne i kontrollerede og professionelle omgivelser.

Vi tilbyder:

  • Samme 2 receptionister svarer opkald
  • Telefon åben hverdage kl. 8-17
  • Besvarer med dit firmanavn
  • Screening af kald
  • Besked gives pr. telefon/e-mail/SMS
  • Taler dansk/svensk/tysk/engelsk/fransk

Vi smiler til dine kunder i telefonen

To søde ‘faste’ receptionister svarer din telefon hver dag fra kl. 8 til 17. Du omstiller dit hovednummer til os, eller bruger nummeret hos os som hovednummer.

Vi svarer venligt og professionelt med dit firmanavn eller som du ønsker, screener kaldet, og omstiller til dit kontor, mobiltelefon eller hvor du vil.

Vi meddeler dig, hvem der er på linien, før vi stiller igennem, og du får naturligvis kun de samtaler igennem, du ønsker.

Er du ikke tilgængelig, tager vi imod besked eller giver beskeder som instrueret – også hvor der er behov for at tænke selv.

Det er enkelt. Du undgår at skuffe dine kunder med telefonsvareren eller manglende svar, og du går aldrig glip af de vigtige kald der kan være afgørende for din virksomhed. Samtidig får du fred for telefonerne når du ønsker det.

Vi lærer hurtigt både dig og dine kunder godt at kende, og forstår at håndtere og prioritere dine opkald på en imødekommende og professionel måde, hver gang dine kunder eller forretningspartnere vil i kontakt med din virksomhed. Så ingen føler sig tilsidesat. Og din virksomhed opleves som professionel og velorganiseret.

Det giver tryghed, gladere kunder, og en velfungerende dagligdag hvor kommunikationen fungerer, uanset at hverken du eller dine medarbejdere kan være flere steder på samme tid.

Vi udgør det praktiske led der sikrer dig både maksimal fleksibilitet og maksimal effektivitet, til en brøkdel af hvad det koster at have egne ansatte.

Lille team

Vi er et lille team, og det er altid de samme 2 personer, der svarer din telefon 80% af tiden, med backup for sygdom, ferie etc.

Vi taler dansk, svensk, tysk, engelsk og fransk. Modtagne beskeder noteres med dato, person samt klokkeslæt og videregives telefonisk eller via email, sms, etc. efter aftale.

Fortrolighed

Vi værner om din virksomhed og for os er diskretion naturligt nok en æressag. Vi arbejder under tavshedspligt og forstår at behandle oplysninger og materiale fuldstændigt fortroligt.

Vores branche er underlagt godkendelse og tilsyn fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, HVL-reg., i lighed med pengeinstitutter, revisorer m.fl..

Fordele i stikord:

  • Din virksomhed fremstår professionelt og tilgængelig
  • Vi smiler til dine kunder i telefonen
  • Vi er hjælpsomme og professionelle på dine vegne
  • Du går aldrig glip af de vigtige kald
  • Dine kunder ringer aldrig forgæves
  • Du undgår at blive afbrudt midt i noget vigtigt
  • Du er aldrig optaget når dine kunder kontakter dig
  • Du får professionel service til en fordelagtig pris
Vi beskytter dig i tilfælde af ekstraordinært telefonpres på dig og din virksomhed, uden at du bliver utilgængelig.

Du får mulighed for at være i fred for telefonen når du har behov for det, og omverdenen oplever alligevel at din virksomhed er imødekommende og kontakt-parat.

Kontakt os for at høre mere

© 2022 - Hellerup Office Center ApS
crossmenuchevron-down